Plåster

Varför har Fredrik Reinfeldt ett bamseplåster på höger lillfinger? Ännu ett sätt att vinna röster? Hmmm... För visst är det ett bamseplåster, eller nån annan seriefigur?

Själv skulle jag oxå behövt ett plåster idag. Råkade pajja ett glas idag när jag skulle slå in ett paket åt en kund. Blev väldigt krångligt att försöka slå in paketet med en hand. Ville ju inte bloda ner paketet lixom och jag var ensam ute i butiken just då. Tur att man inte blödde alltför mycket.

Var lite kul idag när jag höll på och plockade lite varor i butiken. Helt plötsligt hörde jag ett kras. Å så ser jag tre tanter stå borta vid ett av borden. "Ja, det var inte jag" sa den ena tanten. "Nä, jag stod ju ända här borta" sa en annan. "Vi nuddade den ju inte ens". Å så smög de bort mot utgången. Herregud! De kan väl iaf gå och säga till mig vad som hänt! Nu hörde ju jag att något gick sönder men det är alltid kul att avvakta lite och se om personen i fråga kan säga till oavsett om man nuddat grejen eller inte. Det är ju inte så att man måste betala för saken i fråga, även om man skulle ha råkat knuffa ner den. Men men... Tanter är ju som dom e...

E hur trött som helst. Hade ju skola redan klockan nio imorse. Sen trevlig lunch med Linda och Cissi och efter det jobb. Tilda jamade som bara den när jag kom hem, mycket gos blev det. ;)

Imorrn är det utgång! Trevligt! Först förfest hemma hos Cissi i hennes och Dannes nya lya!

Nä, nu ska jag sooova... Underbart att va ledig imorrn, sooovmorgon! :)

Kommentarer
Postat av: tinapina

hej ring mig och va snäll att tala om vilken tid och var vi ska etc. så jag vet min outfit, och kan planera. e det ok om elisabeth hakar på?
puss å kram

2006-09-16 @ 11:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback