Pest eller kolera?

Ja... Pest eller kolera? Det var ungefär så det kändes att stå och välja bland valsedlarna utanför vallokalen... Det var som att välja mellan en massa olika elakartade sjukdomar... På tjuvlyssnat.se läste förut att en förstagångsväljare hade sagt "vilket parti som helst får vinna så länge det inte blir socialdemokraterna eller moderaterna"... Jag vet ju att det är helt omöjligt för ett annat parti att vinna, men det är ju så man känner... Men! Jag har iaf varit och röstat idag! Jag gjorde ett val, vet inte om det var det bästa, men men... Som sagt, det är svårt att välja vilken elak sjukdom man helst vill ha...


Kollade på "One tree hill" nyss. Vad sjutton har hänt! Här missar man ett avsnitt för att man jobbar och inte hinner hem i tid och för att de tidigarelagt serien för dumma Janice Dickinsons program och så helt plötsligt har två personer dött!!! J-a skit... Samma sak hände förut en gång när jag följde "Cityakuten" som en slav, mycket frustrerande...


Kommentarer
Postat av: Ida

Vilka dog?! Jag har missat två avsnitt så jag hänger inte alls med!! Så vilka? Och hur och varför? Nu ska jag iväg till blädagis....Kram!

2006-09-18 @ 07:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback