Party... ;(

Hur fan ska man kunna plugga när folk har party ute på torget här bredvid? De har en musikanläggning och dansar och sjunger här ute. Latinamerikansk fest är det. Liiite svårt att koncentrera sig!!!

Tur att man iaf skrev klart två punkter i biblioteket idag. Men det är mycket kvar att göra och inte så mycket tid... Usch usch usch! Nu ska jag tänka på annat!

Är rätt trött. Min lilla katt tyckte att jag skulle gå upp klockan fyra imorse... Hon jamade och hoppade på mig, och slickade mig i ansiktet... Kan man lära katter klockan?

Det gick bra hos optikern, fast det gjorde lite ont i mig när jag betalade... Pengarna bara rinner iväg... Lite trist...

Imorrn ska vi på studiebesök på en förskola i Rinkeby, ska bli intressant. Hoppas vi kan göra något bra av det vi får ut av besöket. Man blev riktigt irriterad idag när man fick uppgiften utdelad...

På eftermiddagen imorrn ska jag till Shama-kliniken för konsultation. För att lugna alla kan jag tala om att jag inte ska göra någon bröstförstoring eller något könsbyte. ;) Ska bara fixa mina tillknasade ögonbryn! Den här gången slipper jag nog plocka bort hela brynen, som förra gången... Hihi! Men som sagt, imorrn är det bara konsultation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback