Meck meck meck!!!!!

Vilket j-a meck!!!! Mitt bredband funkar inte för tillfället!!! Och just idag och imorrn är jag jääävligt beroende av att kunna använda nätet... Blir galen... Räckte inte med att man hade portfolioarbetet att oroa sig över... Faaan!!!! Lyckades iaf på något underligt sätt få in mitt arbete i mobilen och via jobbdatorn få iväg det till Anna, men ikväll då? Ber till högre makter att det funkar då...

Vet ni vad!? Tre av fyra porslinsskålar höll trots fall från hög höjd!!! Trodde verkligen alla hade gått sönder... Fast jag har nog nån kartong till med porslin att kolla sen... Hua...

Längtar till imorrn på eftermiddagen. Då ska jag åka och tröstshoppa, om jag orkar... Fick mer i lön än vad jag förväntat mig så då kan jag köpa en del grejer jag behöver.

Måste gå nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback