"Jag anar vem..."

"...men jag vet inte än..." ;)

Usch... borde plugga... men min hjärna har stängt för dagen... ur funktion... Inte bra.

Var rätt jobbigt imorse när man vaknade och kom på att man ju inte hade någon mat alls hemma. När jag är bakis är mat det enda som kan få mig att må bättre igen.

Lyckades ändå ta mig ur sängen och så småningom iväg mot skolan. När jag satt på tåget ringde Jimmy och frågade om jag kunde åka in till stan med honom(!). Han har blivit rik... ;) Jag har ju egentligen portfolion att kämpa med men det är svårt att säga nej till sin lillebror när han frågar så snällt... ;) Hursomhelst så ska han ringa imorrn så får vi se.

Nu ringde det på dörren... Hmm... En karl med ett block i handen... Orkar inte öppna...

Redovisningen idag gick helt ok, ingen grupp hade orkat lägga ner så mycket energi på det hela, väldigt skönt. Å sen skulle det pratas om nästa examinationsuppgift... Hallå! Jag är ju inte ens klar med den här än!!! Stressande!!! Ahhh, bingolingo!!!

Nähä, får väl lägga mig och vila ett tag och hoppas att min hjärna vaknar så småningom...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback