Inga glajjor

Gaaah! Känner mig helt sönderstressad. Och bara för att man är så stressad kommer man sig inte för med något alls... Faaan...

Idag hade vi föreläsning om läs- och skrivsvårigheter, rätt så intressant.

Hade ett par timmar över innan jag skulle till optikern så jag följde med Cissi in till stan. Vi shoppade loss på apoteket! ;) Tänk vad mycket skoj de har där!

Hittade ett jättefint paraply med spetstyg på Lagerhaus, köpte det dock inte, men borde kanske ha gjort det. Det var väldigt snyggt.

Gick väl rätt bra hos optikern. Hon som kollade mig för glasögon var jätterolig. Jag frågade om min syn kan förvärras av att jag inte använder glasögon och hon sa att det skulle den inte göra, bara det att jag ju blir trött och får ont i huvudet om jag inte gör det.

Sen kollades jag för linser. Det finns fortfarande inte endagslinser för min styrka, helvete... Den optikern bestämde iaf att han skulle beställa hem ett par månadslinser som jag skulle testa en månad, been there, done that... men men...

När jag kom upp igen tänkte jag betala undersökningarna men killen i kassan sa att jag inte skulle betala något nu. Nähä...? Skumt... Kollade runt och provade typ alla bågar i butiken innan jag gick därifrån. Visst är det väl så att man nu finns i deras datasystem och kan gå till en annan Synsam och kolla bågar, eller? Hittade ju inget jag fastnade för tyvärr.

Beställde lite smågrejer från H&M idag, fast de kommer inte förrän i oktober... Då lär man ju t o m ha glömt att man beställt dem. Antar att det blir en trevlig överraskning...

Tvättstuga klockan 07.00 imorrn, underbart...

Sen ska jag med Tilda till veterinären. Det ska bli intressant. Tog ner transportburen förut, den verkar hon gilla iaf, bra det, då kanske det inte blir några problem imorrn, hoppas jag... :)

Goodnight
Sleep tight
Don't let the bedbugs bite!

Kommentarer
Postat av: Ida

Du kan inte prova 2 veckors linsor?Som jag har. Dom heter i alla fall Acuvue Advance. Hur gick det hos veterinären?

Postat av: Ida

Hmmm..linser heter det väl antar jag.

2006-09-12 @ 09:40:55
URL: http://anjuuna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback