"Here it goes again"

Åååhhh! Jag älskar den här musikvideon som går på Mtv just nu! Ok Go med "Here it goes again". De dansar på löpband, så himla coolt! :)

Jag är sååå trött... Kom hem fyra imorse, fick åka nattbuss. Vid nio-tiden ville Tilda att jag skulle gå upp... Hon knuffade på mig och hoppade på mig... härligt... Lyckades dock somna om ett par timmar en stund senare.

Har kommit fram till att dansställen inte är något för mig. Kände mig jättegammal för jag tyckte volymen var för hög på båda ställena vi var på... Shit vilken tråkmåns man är... Fast när jag går ut vill jag faktiskt kunna prata med dem som jag går ut med... Och oj vilka skumma karlar som dök upp lite här och där... Fast de som vi träffade på Burger King var roliga, och han som satt bredvid Cissi var rätt gullig om jag får säga min mening! ;)

Cissi ja... ;) Hon pratade med allt och alla! Hur cool som helst! Typ motsatsen till mig, blyg som jag är. Och Lollo drog till sig en massa karlar bara för hon pratar skånska, haha! ;)

Tina och Nathalie var oxå med ute men de hade ju redan varit ute ett par timmar när vi kom in närmare tolv-tiden så de åkte hem före oss, fast vi var inte långt efter. Blev ju så trötta.

Idag måste man gå och rösta! Men det är ju värsta uppförsbacken... Kan ingen köra upp mig? Mamma skulle iaf ringa när hon och Jorge skulle gå dit, de bor ju halvvägs upp i backen. Får väl göra mig iordning så jag är klar att gå när det krävs.

Imorrn ska jag få linser. Eller få och få... 795 kr tror jag det kostade, för en provmånad... Och på tisdag ska jag på konsultation på kliniken! Längtar tills det är fixat!!! Ska bli så skönt! Hoppas bara det blir bra.


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej! Vilken klinik? Vad ska göras?? Tell me. Kram

2006-09-17 @ 18:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback