Att det ska va så j-a svårt...

...att ta sig hem på kvällen...

Idag har jag vfaktiskt pluggat större delen av dagen, tro det eller ej...

Sen bar det iväg till Solna. Mötte upp Cissi i centrum, sen skulle vi försöka ta oss till Linda. Detta var ju inte världens lättaste projekt, tog ett bra tag men till slut kom vi rätt! ;) Vi fick jättegod mat och massor med vin! Precis vad jag behövde! ;) Å hennes lägenhet var hur mysig som helst.

När vi ätit och druckit ordentligt sprang vi till bussen. Missade ändå den så vi tog en taxi till Fridhemsplan. Vi gick till AG, har aldrig varit där men tyckte det var jättemysigt.

När det var dags att åka hem kom Lindas Jesper och mötte upp henne. Jättegullig var han, varför satsar inte Linda på honom?

Önskade att jag hade haft en viss persons mobilnr men samtidigt var det nog bra att jag inte hade det för då hade jag nog gjort bort mig totalt... :s

Cissi och jag gick till t-banan, det visade sig att det bara gick t-banor mot Hässelby... Wappade och kollade hur jag skulle ta mig hem. Skulle va drygt en halvtimma tills det skulle gå en buss från Fridhemsplan till S:t Eriksplan och sen skulle jag byta där till en annan buss... Eftersom det var så lång väntetid tänkte jag att jag kunde gå iaf till S:t Eriksplan. När jag sen kom dit hittade jag ingen busshållplats som stämde överens med min planering. Så jag fortsatte gå... Till slut hade jag gått vilse i fyllan och villan... Började grina för jag var så himla trött, men lyckades till sist hitta en busshållplats på Norra stationsgatan där min buss passerade. Så nu är jag äntligen hemma. Och NU ska jag krypa ner i sängen och sooova!!!

Kommentarer
Postat av: tina

men lilla gumman har jag inte lärt dig nåt med mina historier ;) du måste kolla upp nattbussar innan man går iväg! tur att allt gick bra iaf. kramiz

2006-09-21 @ 20:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback