..........

Så j-a hungrig... Jimmy hade lovat att bjuda på lunch men det hanns ju inte med. Slängde i mig någon slags fruktdryck i omklädningsrummet på jobbet, inte så mättande...

"Låt henne inte köra med dig"... det var det sista min chef sa idag innan hon gick... Då är det väl inte bara som jag inbillar mig? Är inte alltid så jättekul att jobba med den här personen... Idag blev hon irriterad för att jag bad henne komma och ta kassan medan jag hjälpte en kund med presentförslag... Klart vi behöver röja upp inne på lagret men det ska väl fan inte kunderna lida för? Iofs så är det skönt när hon e där inne... Jaja, whatever...

Ska fortsätta plugga när jag kommer hem, ser verkligen fream emot det... not... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback