Uttråkad

När jag precis börjat förbereda kassorna imorse ringde Becka, hon va dålig. Så jag fick ringa runt till en massa tjejer men ingen kunde jobba. Sen ringde Sandra, hon skulle komma, värsta bra. Men jag som skulle sluta 16.30 fick istället stänga... Jag hade sett fram emot att för en gångs skull slippa det. Men men, klart man ställer upp, nu handlade det ju inte om så mycket extra tid. Sista 40 minutrarna var dock lite stressiga då jag var ensam. Stod och slog in ett paket åt en kund när en kvinna kom och frågade om de där himla creme brulé brännarna. Jag sa att de var slut. Då sa hon med sur röst att jag borde plocka bort skylten. Önskar att jag hade sagt något ont om hur fan jag skulle hunnit det. Biatch!!!

Min kväll blev inte riktigt som planerat. Ingen aning om vart i planeringen det brast... men men... Alkoholen lär ju säkert gå åt vid något senare tillfälle...

Å Tilda har lärt sig spola i toaletten! Hon har råkat kliva på spolknappen ett antal gånger, hon blir lika förvånad varje gång, vart kommer ljudet ifrån lixom! ;) Haha! Hennes favoritleksak just nu är topz... Hon e helt knäpp, men söt!

Ska nog kolla på "Butterfly effect" snart. Tyckte den var jättebra sist jag såg den. Sen sova inför jobb imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback