Tvätta...

...skulle jag verkligen behöva... ALLT är smutsigt... Mamma har erbjudit sig att hämta lite tvätt imorrn och tvätta åt mig, gulle henne! ;)

Blev inte så mycket julpyntande i butiken idag. Vi har inte fått alla grejerna ännu. Men jag packade upp varor, vilket är lite som julafton. Väldigt spännande att öppna kartongerna! ;) Idag packade jag t ex upp en jättesöt liten pressobryggare, 399:- kostade den, hade jag plats skulle jag nog kunna tänka mig att ha den bara för att ha den, men det är ju proppfullt här i lilla lägenheten...

Stackars Becka jobbade trots att hon hade ont. Å butikschefen med man och svärmor kom på besök och kollade ställningarna. ;)

Någon snor mina topz... Kommer snart ligga topz i hela lägenheten... Måste nog gömma dem...

Skola imorrn... Zzznark... Ska få reda på vad det är för slags temaarbete vi ska jobba med tisdag-torsdag. Jag skulle helst slippa temat och jobba med min examination istället. Jaja, hoppas det inte är alltför avancerat.

Imorrn skulle jag och Linda få ta del av Cissis lista på "att göra" under kryssningen... hmmm... är nästan så man blir lite nervös... ;P Men kul ska det bli! Ser verkligen fram emot den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback