Tillbaka

Hemma igen... skönt... dock bara 12 timmar och 45 minuter tills jag börjar igen...

När jag åkte hem från jobbet satt det en kille på bussen och skröt om att han nästan hade varit med i Robinsson. Efter ett tag kom han på att han tog upp ett säte för mycket så han flyttade in till fönsterplatsen. Då kom en söt tjej och frågade om hon fick sitta där. "Ja, självklart. Du får sitta här. Man kan sitta i nåns knä... bla bla bla..." Det roliga var att det satt en nunna bredvid mig och läste en bok och när den där killen sa det där om att man kunde sitta i varandras knä tittade hon upp jättefort som om hon hade tänkt protestera, men tydligen var boken för spännande... Det såg väldigt kul ut iaf. ;)

Tror jag måste underhålla min katt nu (tänkte skriva kisse men kom på att det faktiskt skulle kunna misstolkas totalt...) innan hon river hela min lägenhet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback