Tid...

My God! Vad tiden går fort! Man hinner ju ingenting!

Har skrivit hälften nu. Texten är inte strukturerad eller sammanhängande överhuvudtaget... men men... Har sagt åt mig själv att jag iaf måste skriva minst en sida till idag. Imorrn ska Cissi och jag till skolan för vi har inte alla böcker man ska ha så vi måste till referensbiblioteket. Hoppas på att bli klar med de två sista sidorna i skolan för att sen maila mitt arbete till stackars Linda som ska läsa det och ge gensvar... Vill absolut inte sitta hela natten som förra examinationen...

Längtar till lördag för då är allt över, och så är det ju fest på kvällen. ;)

Kommentarer
Postat av: ida

Intervjun gick sådär..enligt mig då. De ställde bara en massa frågor om barn! "Vad är mest stimulerande med att jobba med barn tycker du?" Eh?? Vad vet jag!Har inte jobbat med barn förut. Förutom på vfu i en vecka!"vad är det som är så härligt med barn?" Bra fråga, tycker jag. Så vi får se vad de tycker om mig. Får svar nästa vecka om jag kommer på 2:a intervju. Blir säkert kvar här på ICA tills jag ruttnar.Kram!!

2006-10-25 @ 20:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback