Suck...

Men vad trevligt att alla andra har haft det så roligt i helgen. Kul för er...

Ser tydligen inte alltför konstig ut med mina mörka bryn. Var inte mer folk än vanligt som kollade underligt på en idag. Var ju tvungen att gå ut eftersom jag skulle jobba.

Köpte godis åt Tilda idag... "Katter älskar Catnip. De här dropparna innehåller kattmynta, som är oemotståndligt för dem." My ass... Tilda fnös bara åt dem. Hon vill ju ha "Greenies" som kostar 70 spänn påsen. Vi gillar lyx i det här hemmet...

Kollade min mail förut och såg att jag fått ännu ett mail ifrån den där puckade människan... Aaarrrggghhh!!!! Vad fan hände med det där isflaket som jag bad om? Jag bara undrar...

Som ni märker är jag inte på världens bästa humör just nu nej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback