Stövlar och gympadojjor

Zzzzz... Zååå trött... Ska nog gå och lägga mig snart. Igår gick jag och la mig vid nio, somnade dock inte direkt. Sen upp tidigt imorse för att åka till skolan.

Var mycket folk i bibblan när Linda och jag kom dit. Blev kaos vid skrivaren när alla studenter skulle skriva ut sina examinationer samtidigt... lyckades dock hitta alla mina utskrifter, tack och lov.

Blev irriterad när Kajsa lät oss sluta en hel timma tidigare. Jag skulle ju möta "Ica-Cissi" klockan 12 för att sälja en bok till henne. Ville ju inte sitta och vänta i skolan i en timme... Det hela löste sig dock på ett bra sätt när Cissi ville ha moraliskt stöd när hon skulle försöka få ut sin uppgift eftersom datorn krånglade och vi sedan käkade lunch både hon, Linda och jag. Det roliga var att när jag fått min mat i caféet ropade "Ica-Cissi" på mig, hon satt vid bordet bredvid. Värsta bra! :)

Det blev långlunch, mysigt. När vi gick ut hade det nästan slutat regna. Cissi och jag tog oss in till stan. Det var skönt att hon följde med för annars hade jag nog gett upp... Jag shoppade som en galning... så nu är jag fattig... Men! Jag har fina stövlar och fina gympadojor, ett fint partylinne och en fin partyväska! ;) Skitjobbigt att bära hem allt bara då det var tungt och det blåste halv storm ute...

Helt slut när jag kom hem. Gosade med Tilda en stund, sen gjorde jag mat och kollade på en film, "Livsverket", grät en hel del... ;) typiskt mig...

Nä, som sagt, sängen ser lockande ut... Hoppas det blåser mindre imorrn, så man kan gå ut...

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag har oxå shoppat fast man inte ska.. Jeans, ny träningsbh (nödvändigt ont), vanlig bh som man kan ha under linnen med brottarrygg (kanske inte livsviktigt..), linne.. Roligt! Fast fel strl på linnet så måste byta det imorn. Och jobba. Blä. Kram!

2006-10-27 @ 23:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback