Stormvarning

Jag är sååå trött... Hoppas man inte är lika trött imorron kväll... Cissi ringde för en stund sen och sa att det skulle blåsa storm på Ålands hav imorrn... härligt... Jag har iaf sagt åt mamma att se till att någon tar hand om Tilda om jag inte kommer hem... Nä usch, måste sluta med min morbida humor...

Efter skolan åkte jag in till stan och fortsatte min jakt efter en jacka. Till slut hittade jag en jättefin brun jacka på Zara, 600 kronor! Mycket bra! Den var liiite kortare än jag tänkt mig, men I like it anyway! ;)

Sen åkte jag hemåt. Ringde mamma på vägen och sa att jag skulle komma upp och hämta väskan. När jag hade lagt på öppnade sig himlen... Blev typ dränkt... Och mina nya byxor har nu färgat av sig på mina nya dyra skor... typiskt...

Läste idag att Reese Witherspoon och Ryan Philippe inte är mer... Värsta hemskt ju! De var ju ett sånt där par som ska vara ihop för alltid! (För det finns väl såna!?) Usch... Nä, för att stärka min tro på hållbar kärlek såg jag en äckligt romantisk film... så nu känns det lite bättre, men bara lite...


Extra långt avsnitt av "Desperate Housewives" ikväll, verkade spännande... nä, jag har verkligen inget liv... tragiskt...


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag och Adam är för evigt! :) Ha så kul imorn darling. Måste ses snart. Kram

2006-10-31 @ 20:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback