Söndag

Sitter och väntar på att min moster ska ringa och tala om när jag ska komma dit. Ska dit på middag.

Fortfarande krångel med valsidan... Ringde mamma och kollade med henne om det var likadant på hennes dator och det var det. Råkade väcka stackars Linda, som kommit hem vid sju imorse, när jag ringde strax före tolv och beklagade mig... Vi vet inte riktigt vad vi ska göra, men det löser väl sig på något sätt.

Hade väldigt roligt igår. Både hemma hos Tina och sen hos Annika. Fick sällskap ända till Sundbyberg med Rebecka och hennes kompis, skönt att slippa åka själv.

Imorrn ska mamma och jag åka in till stan och shoppa. Hon måste ju ha kläder till årets gigantiska och superviktiga fest... Själv får jag väl ha jeans och min Duka-tröja, hehe! ;P Känns inte riktigt lika viktigt för mig... Vissa andra började planera ett par månader innan vad de skulle kunna ha på sig... Nu är det iofs bara två veckor kvar, men ändå.


Kommentarer
Postat av: Qaroline

Svara på dagens fråga i min blogg ; D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback