Skolk...

Usch vad jag e hemsk... Skolkar... från den superobligatoriska basgruppsdagen... orkar inte... Förra gången satt jag och ritade blommor i ett par timmar, det sas ingenting intressant överhuvudtaget på den förmiddagen... Tänkte försöka ge mig ut på en promenad istället, men det är jäkligt trist väder... känner mer för att sitta inne och mysa med varmt kaffe och en bra film eller bok. Skulle iofs behöva plugga en del oxå, men det förtränger jag, typiskt mig...

Sara verkar ha blivit dålig av gårdagens kebab. Eller så är det en väldigt utdragen bakfylla! ;) Pratade med henne förut när hon skulle gå från jobbet. Hon skulle hem och kurera sig.

Gjorde jag någon besviken igår? Inte meningen. Kan bli lite tokigt ibland. 

Tittade på lite bilder idag. Shit vad jag saknar dig när jag ser den där bilden. Borde kanske ha raderat den, men jag kan inte det, inte än. Hoppas det är ok... Du var så bra att prata med. Har iofs pratat nån gång sen i våras men det är inte som förr, skulle det nog aldrig kunna bli heller...

Nä, usch... Har en olustig känsla i kroppen... Vet inte ens varför... Hoppas på fler gulliga sms idag så det kanske blir bättre. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback