Onsdag

Usch, måste plugga lite idag. Skriva en sida eller två, MINST! Bläää! Kajsa sa igår att om man inte hade fått mail om det förra examinationsarbetet så skulle det vara godkänt. Jag har inte hört något, så alltså borde jag vara godkänd. Har dock hela tiden känslan av att Kajsa blandat ihop mig och Linda eller att mitt arbete var så helt å helvete att hon förbereder ett enskilt stödsamtal för mig... Vet inte varför det det känns som att det skulle vara så konstigt om jag va godkänd, självförtroendet är väl i botten...

Men! ;) Positivt besked igår angående den där frågan igår! Yey! Blev sååå glad! ;) Hihi!

Och jag och mitt ex skriver extremt korta mail till varandra angående hans förbannade fiskegrejer som råkar ligga i min källare. Han tycker att jag ska ta med dem in till stan så att han kan få dem. Jag har sagt att han vet var de finns och att det bara är att komma och hämta dem. Varför ska jag vara tillmötesgående? Asshole!

Kommentarer
Postat av: Annika

Fattar jag rätt, ska ni ses igen?? ;) Eller så har jag fått allt om bakfoten.. Ge dig in om fiskegrejerna. Säg typ ett datum som han få hämta dom, annars slänger du dom (säger du, egentligen kollar du om man får nåt för dom o säljer dom på blocket, haha!!). Kram. Du är bäst.

2006-10-18 @ 18:25:19
Postat av: Cissi

behöver inte tillägga ngt, bara instämmer i Annikas inlägg.. *ler*

2006-10-18 @ 20:51:32
Postat av: Linda

Ni e så gulliga! Love you! ;)

2006-10-19 @ 11:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback