Lista

Här följer en lista som jag snott från Idas blogg!


Svart eller vitt?
Svart.
Mjukt eller hårt? Det beror helt på vad det gäller…
Homo eller hetero? Själv är jag hetero, alla andra får vara precis vadsomhelst.
Höger eller vänster? Vänster!
Stor eller liten? Storleken är inte det viktigaste, den kan kompenseras med en bra teknik… ;) hehe… Eller alltså… vad är det vi pratar om?
Göteborg eller Stockholm? Stockholm!
Landet eller storstan? Både och!
Kram eller puss? Jag vill gärna ha massvis med både kramar och pussar! Ge mig!
Hyrfilm eller bio? Hyrfilm!
Piggt eller opiggt? Jag är rätt så opigg just nu…
Pasta eller potatis? Pasta.
Is eller mjukglass? Mjukglass
Natt eller dag? Det beror ju helt på vad man gör ju!
Marsvin eller hamster? Skulle jag välja mellan de båda blir det definitivt marsvin men jag älskar alla pälsdjur.
Rakad eller orakad? Rakad!
Biffig eller slank? Jag är för alla former. ;)
Popsnöre eller sportfåne? Popsnöre såklart!
Peter Stormare eller Peter Jihde? Peter Stormare.
Kaffe eller te? Kaffe!
Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min? Festival, den är helt ok…
Bakispizza eller bakischirre?
Pizza!
Plastbestick eller plastbröst? Är lite kluven i den här frågan…
7-eleven eller Pressbyrån? Pressbyrån.
Yngre eller äldre? Har alltid varit för äldre. 83 har dock visat sig vara en bra årgång… ;P
Lång eller kort? Lagom är bäst! Oj, vad jag är diplomatisk… ;)
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? Jag är väldigt konflikträdd, hatar bråk…
Är du svartsjuk? Förhoppningsvis bara lite…
Vad gjorde du igår kväll? Var på middag hos min moster.
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? De borde få gifta sig vart de vill!
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? Hundöron
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? Martina Haags ”Underbar och älskad av alla” (har dock för mig att nån av hennes böcker skulle bli film, om jag nu inte minns fel…)
Tycker du om stearinljus? Levande ljus är hur mysigt som helst!
Använder du hårbalsam? Annars skulle det inte gå…
Vilken färg har din tandborste? Cerise just nu
Har du någon skrivare? Nix
Har du någon scanner? Nope
Vad har du för väckarklocka? OBH Nordicas ”väderstation” (grön). Köpte den för någon väcka sen eftersom jag ibland får nattliga samtal… kan va skönt att stänga av mobilen ibland.
Använder du hudlotion? Varje dag, efter duschen.
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? Både och!
Äpple eller Päron? Päron
När klippte du dig senast? Några månader sen. Skulle behöva göra det nu, får bli efter löning.
Vad har du för mobiltelefon? En Sony Ericsson, walkman. Den e bäst!
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? Har ingen byrå… I garderoberna är det kaos.
Har du överkast på sängen? Japp
Har du blivit sövd någon gång? Nope
Lever din mormor? Ja, thank God! Hon får aldrig dö! Hon e världens bästa mormor!
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? Plugga…
Använder du morgonrock? Nix, men jag har en!
Beskriv din humor: Ibland en aning skruvad… alla förstår sig inte på mig…

Favorittidning: Inredningstidningar!
Favoritplagg i garderoben just nu: Min svarta stickade tröja från H&M, funkar alltid.
Byter gärna garderob med: Sara, om vi nu hade haft samma storlek…
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart
Sminktips till allmänheten: Tvätta alltid av sminket på kvällen och smörj in ansiktet!
Mitt rum kan beskrivas som: Litet men rätt så mysigt, speciellt med lite tända ljus.
Mig själv med tre ord: Snäll, konstig och förvirrad… Hehe!
Jag tränar: Njae… önskar att jag kunde svara ja på den frågan…
Jag ville bli när jag var liten: Veterinär
Nu vill jag bli: Lycklig
Humör just nu: Uppgiven
Är det nåt du absolut inte äter: Inälvsmat, uäck!!!
Hur många kuddar sover du med: En endaste.
Morgon- eller nattmänniska: Morgon, men är det fest så är det inga problem med natt!
Sparare eller slösare: Jag slösar som bara den!
Bästa film: Dagboken
Bio eller promenad: Promenad, bio är rätt jobbigt om man inte går på dagtid då det är mindre folk.
Är du kittlig: Som fan!
Största svaghet: Eh… Allt som är onyttigt? Typ…
Det här är jag bra på: Att baka
Chips, morötter eller godis? Skulle jag säga morötter skulle jag ljuga… så jag säger godis…
Stökigt eller välstädat?: Helt ok just nu, sängen är till och med bäddad.
Har du en besatthet? Japp, är besatt av min blogg!

 

Kommentarer
Postat av: Jonne

låååång lista ;)

Postat av: Linda

Japp! Fast det va iofs två listor från början... som jag satte ihop till en... ;)

2006-10-17 @ 18:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback