Kryssning...

...ska vi åka på vecka 44! Tjihoo! Ska bli skoj! Lite knasigt att det blir mitt i höstlovet men det blir nog bra ändå. Nån som vill hänga på?

Var inne i stan idag på eftermiddagen med Annika. Vi kollade lite i butiker sen promenerade vi till Café Rival vid Mariatorget. Mysigt! :)

Hämtade mina H&M-grejer på Ica idag. Köpte en "sandwich-lussebulle" oxå (glassen), för jag har ingen karaktär... Den var iaf helt ok, men vanliga hembakade lussebullar är godare! Packade iaf upp mina grejer när jag kom hem, de var jättefina! Är dock lite osäker på om jag kommer våga gå ut i basker... fast jag tyckte jag va rätt söt i den, men men... Tilda misstog mina halsband för leksaker och helt plötsligt hade jag en klo i låret... Oj vad jag skrek... Tilda gömde sig under sängen... Men nu är vi vänner igen. ;)


Imorrn och i helgen ska jag jobba. Känns ok. Hoppas det inte är alltför mycket nytt i butiken bara, jag blir så förvirrad då... Plugga kanske man borde göra oxå... och tvätta! Har inga rena kläder... jobbigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback