Idag med

Huvudvärk och feber idag med... Härligt... Tänkte först stanna hemma idag men jag lyckades till slut pallra mig iväg till bussen. Gick rätt så bra under dagen förutom att jag var rätt trött efter lunchen. Det var dock inte bara jag som var trött. Båda barnen som jag bäddade ner i vagnarna på utevilan somnade på en gång. Alla barnen sov längre än vanligt idag.

Imorrn ska man åka och jobba på eftermiddagen. Undrar hur det ska gå. Får se till att packa ner många huvudvärkstabletter. Bra att det bara är tre timmar, dock är det just det som får det hela att kännas lite onödigt...

Inte långt kvar till min lediga helg! Hoppas bara man är frisk då. Hoppas hoppas...


Kommentarer
Postat av: tinis

vadå! du säger att jag inte svarar för jag bloggar inte så ofta. men hallå jag messade ju dig ist. å så svarar inte du på det! what! jobbar du hela helgen eller?? pussis

2006-10-11 @ 20:36:31
Postat av: tinis igen

oj då såg att du skrivit att du e ledig.... men ok jag omformulerar, e du upptagen i helgen eller?
(gillar ordet eller)

tata

2006-10-11 @ 20:38:06
Postat av: Ida

Hej hopp! Självklart ska du få vara med nästa år! Det var jättekul!Här kommer en rebus vi inte kunde lösa: väldigt roligt+ la ? En adress,plats eller så. Kan du?Kramikram!

2006-10-11 @ 21:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback