Huvudvärk

My God... vilken dag... Hela dagen har det kännts som att mitt huvud har klämts ihop i ett skruvstäd, inte så skönt...

Gick från förskolan strax före tolv. På väg in till stan blev det stopp på pendeln. (Läste senare att det berodde på att nån fått en stålbalk över sig, därför hade de fått bryta strömmen.) Tog t-banan från Sundbyberg in till Centralen och bytte till röda linjen där. Hann precis, men vad spelade det för roll när man ändå fick sitta och vänta i en halvtimma innan de ens gjorde något alls. Sen bedövningssalva på brynen och sitta och vänta i ytterligare en halvtimma, drygt. Men nu är det så bra så bra. Huvudvärken på vägen hem var olidlig. La mig och sov en och en halv timma när jag kommit hem. Igår somnade jag redan vid nio... Mår inte så bra...

Avbokade optikern idag eftersom jag har förkylning i kroppen. Ögonen är extra känsliga. Hade aldrig orkat stannat kvar i stan nån timma till heller.

Tilda försöker ta sig in i min garderob... som tur är lyckas hon inte. Blev jättearg på henne igår när hon hoppade in i garderoben och välte ner hela hyllan med underkläder... Men idag när hon drack mjölk ur mitt hög glas genom att sticka ner tassen och sedan slicka på den var hon sååå söt... ;)

Åhå vad fint det blir i "Från koja till slott"! Som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback