Hårfärg

Färgade håret imorse. Nu ser det myyycket bättre ut! ;) Skönt!

Idag hade jag min nya halsduk oxå för det är ju rätt kallt ute. Var en aning opraktiskt klädd för förskoleverksamhet... men jag va snygg! Hehe... ;) Var full fart på barnen idag, mycket tröstande med andra ord. Jag har fått en ny bästa vän tror jag. Hanna heter hon. Hon känner sig trygg hos mig och kan komma och sätta sig hos mig lite när som helst. Vi brukar läsa böcker och då är hon med och pekar och säger "Dä!". ;)

En rolig grej som hände under dagen var att förskolechefen och en av pedagogerna kommenterade en examinationsuppgift som jag lämnat där en gång för typ ett år sen, jag hade till och med glömt det. De sa att den var jättebra och att den hade öppnat deras ögon på ett nytt sätt. Stolt blev jag!


Oj oj, nu bråkar grannarna igen... Måste man skrika så högt? Kan man inte skrika tyst...? Vill flytta... Hittade en lägenhet på Skebokvarnsvägen och tänkte att jag ju kände igen adressen... Efter ett tag kom jag på ifrån vart... Herr Thåström!!! ;)


Näää, sova nu... Imorrn är det först förskola och sen jobb... Zzzzz...


Kommentarer
Postat av: Annika

Hallå! Du har väl inte hunnit boka in nåt för nästa lörkväll? Om inte så får du komma hit på middag! Adam är borta så jag tänkte passa på! :) Träffade Camilla Halsius på tunnelbanan igår, har frågat om hon oxå vill komma.. Kram!

2006-10-06 @ 09:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback