Fika å shopping

Tilda var morgonpigg imorse så jag fick inte sova så länge.

Skulle behöva städa här... Har dock inte orkat...

Vid halv tolv åkte jag in till stan och mötte upp Ashkan, som oxå går på lhs. Vi gick till Piccino och fikade, väldigt trevligt. ;) Han fick låna min Kulturanalysbok. Stackarn var jättetrött efter att ha pluggat hela helgen. Känner igen det mkt väl... Han lär ju typ ligga och sova nu...

När vi skiljts (stavas det verkligen så? förvirrad...) åt sprang jag runt på stan i flera timmar och letade efter en vinterjacka, hittade nada. Köpte däremot en massa dyrt smink... Ooops... ;P Måste dock hitta en jacka snarast, har hört rykten om snö... fast det kanske var i norra Sverige... men ändå!

När jag skulle kliva av pendeln i Jakan blev jag påkörd av en kvinna med barnvagn... Vore jääävligt snällt om man kunde låta folk kliva av först! Idiot!

Bara två timmar skola imorrn! 10-12, väldigt skönt! Måste hem till mamma och hämta väskan som jag ska ha på onsdag oxå. ;) Inte många dar kvar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback