Dagen efter...

Usch å fy... Jag ska aldrig mer dricka alkohol... Eller iaf inte förrän på onsdag... ;)

Igår åkte jag till Vällingby och fick lite värmeterapi i solariumet. Sen var jag superhurtig och gick hela vägen hem, tog nästan två timmar.

På eftermiddagen kom Jimmy hit och nån timma senare gick vi till restaurangen tillsammans. Precis när vi kom ut ur porten mötte vi mormor, morfar, Classe och Tony. Det var väldigt skönt att ha så nära hem, jag behövde inte ens ha med mig jacka, urbra.

Det var en salig blandning av människor på festen. Det fanns t ex ett par kvinnor som var över 40 men trodde att de var typ 15... såg ju lite roligt ut...

Maten var huuur god som helst, kinesisk och thailändsk buffé. ;) Efter maten blev det kaffe å tårta, å karaoke! Blev tyvärr så att ungefär samma personer sjöng alla låtarna, men men. Själv vågade jag inte gå upp och sjunga, fast det hade ju varit kul att våga nån gång...

När festen började närma sig sitt slut bjöd jag in Jimmy och Tony på efterfest i min lägenhet. Sen minns jag inte så mycket mer efter det... Herregud... Jag spårade ur totalt, värsta pinsamt. Vet inte ens hur jag kom i säng... Antar att jag undermedvetet försökte ta igen missade fyllor i tonåren... eller nåt... :s

Vaknade rätt sent idag. När jag kom in i badrummet låg det topz över hela golvet... Jag misstänker en viss katt... Hon passade på när matte låg alldeles däckad i sängen och hade råkat glömma badrumsskåpet öppet... 

Åkte till Vällingby idag igen. Mådde rätt så illa på bussen, speciellt sista biten då tanten bredvid mig hade alldeles för mycket äcklig parfym på sig... Hade god lust att låtsas tala i mobilen och säga en massa om hur illa jag mådde och att jag kanske skulle kräkas... ;) Undrar om hon hade flyttat på sig då... Hehe...

Gick hem idag med. Fast sen gick jag och köpte en pizza oxå, behövde det kände jag... Nu är jag nästan normal igen, bara lite huvudvärk.

Ledig imorrn! Undrar vad man ska hitta på... Kanske borde kolla efter en vinterjacka. Kan ju komma snö närsomhelst, var ju t o m is på vattenpölarna idag. Får se vad man har lust med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback