Avlyssnad?

Tror min telefon är avlyssnad med tanke på sms:et jag fick imorse... Trevligt, men ändå väldigt knasigt...

Ska snart åka hem till Tina och fika lite tänkte jag. Sen åker jag vidare till Annika där jag ska äta middag. ;) Synd att Tina inte kunde följa med.

Tilda bara sover. Tror hon sörjer den lilla leksaksmusen som jag kastade upp på garderoben igår. Jag blev så irriterad på att hon skulle börja leka med den när jag skulle sova. Orkade inte gå och gömma den så jag slängde upp den där. Nu hittar jag den inte för stegen är för kort (eller kanske jag...) så jag når inte upp att se om den ligger däruppe, den kan oxå ha ramlat bakom... Stackars Tilda, dumma mig. Fast hon har ju iofs en hel hög med leksaker, men det här var ju den senaste favoriten...

Skulle göra studievalen för nästa år, men det gick inte. Måste bli gjorda senast imorrn. Hur gör jag om det inte funkar imorrn heller? Jag undrar jag...

Kommentarer
Postat av: Annika

Tack för att du kom ikväll, det var så trevligt!! Kul att ha alla (som orkade ta sig hit!) här. Det var verkligen kul. Ha det bra! Kram!

2006-10-14 @ 22:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback