Äntligen fredag!

Hade en väldigt trevlig kväll igår. Får väl säga att det var tack vare Annika, typ... ;)

Är arg på H&M... Beställde saker därifrån för en tid sen. Betalade med kort för jag hade gott om pengar just då. Grejen var att pengarna inte alls dras på en gång, vilket ju vore det smartaste. När jag upptäckte att de inte drogs mailade jag dit och frågade när de tänkte dra bort dem. Svaret blev att de skulle dras i slutet av oktober när grejerna skickas. Då hoppades ju jag att de skulle dras runt 25-26:e eftersom jag har dåligt med pengar just nu. Men icke. Pengarna drogs den 10:e... Sen när är oktober en så kort månad att 10:e är i slutet av månaden? Bara undrar. Jaja, får väl glädja mig över att grejerna kommer snart.

Haha, tänkte på det Cissi sa om att prata likadant med barn som med djur... Har kommit fram till att jag gör det! När jag pratar med Tilda skulle det lika gärna kunna vara ett barn. Har samma tonläge och språk. ;) Knasigt.

Sista dagen på vfu:n idag! Och i helgen är jag ledig! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback