.........

Har försökt byta bild här till höger hur många ggr som helst nu... men av nån dum anledning vill det sig inte...

Idag har det varit fullt upp på förskolan. Vet inte hur många böcker jag läst, minst ett tjugotal iaf... Men det är ju iofs bra för högläsning är ju bra, men utmattande för läsaren... När jag läste "Godnatt herr Muffin" för två fyraåringar höll jag på att börja gråta. Den var ju jättesorglig!!! Tänkte på Viktor hela tiden. Min älskade lilla Viktor... Usch, den boken ska jag inte läsa mer. Fast den var ju väldigt bra, men sorglig... Ingen rast hann jag med heller, dog nästan...

Sara hörde av sig under dan och ville att jag skulle komma in till stan. Tänk om man hade vetat det innan... Åkte iaf in, med tomatsoppa på mjukisbyxorna, fula kläder och en very bad hairday... Vi hämtade Saras dojjor som hon hade lämnat in, igen... ;P Sen kollade vi lite på kläder. Köpte en pyjamas till Julia och en röd halsduk till mig själv. Sen gick vi och åt på Harry B James, supergott! Köpte hårfärg på vägen hem. Får nog ta och fixa det imorrn, har inte orkat det än.

Nu på kvällen har Sara och jag bokat biljetter till Nerina Pallot's spelning på Debaser den 3 december, yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback