Trött

"Ni får absolut inte bli sjuka" sa Sandra på personalmötet förra veckan. Nu har jag ont och är svullen i halsen... Wonderful... Om man nu ska bli sjuk får jag väl hoppas att det dröjer till nästa vecka då jag inte jobbar, dock vill jag inte heller missa några vfu-dagar heller då det inte finns någon tid att jobba in dem på.

Vfu ja... Barnen var glada över att jag var tillbaka, speciellt Markus ;), det var roligt. I övrigt känns det som vanligt. Imorrn har jag fått sovmorgon då jag ska vara med på deras barnkonferens på kvällen, kan bli intressant. Läste lite i en bok om smittspridning av olika sjukdomar på förskolor... Det var ju inte så smart... Nu kommer jag inte våga ta i någonting, haha...

Sov ett par timmar på eftermiddagen idag, så himla trött. Längtar till helgen efter den kommande, då jag är ledig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback