Trött och frusen

Fruktansvärt trött är jag... Borde ha pluggat när jag kom hem, men jag somnade... Så nu är jag bara trött och frusen och orkar inte göra så mycket mer än kolla på tv.

Idag har vi haft föreläsning i skolan, den var helt ok men lite lång... Sen var Cissi och jag lite duktiga och gjorde läsloggar i biblioteket.

Efter skolan åkte jag in till stan och plockade ut bussbiljetten, snart bara en vecka kvar. :) Blev en aning förolämpad när jag, efter att ha frågat om tjejen i luckan ville se mitt studentleg, fick svaret: "Nä, det e lugnt. Du är väl under 20?" Hallå lixom... Så ung ser man väl inte ut att va...? Det värsta är att om ett antal år kommer man önska att såna här tillfällen dyker upp, man kommer se det som komplimanger istället, när man blir gammal och grå... Haha!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Snart kommer du min sötis..du vet att jag saknar dig va?=) PUSSAR i massor...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback