Orka...

Gäääsp... Två veckor kvar tills det är över... Urk...

Idag har jag varit med i skolan och hälsat på de barn som började i förskoleklass nu i höst, de blev jätteglada när Kerstin och jag kom dit, trevligt.

Strax före lunch var vi tillbaka på förskolan, där var det full rulle. Det var kaos i hallen då pedagogerna inte riktigt hunnit med... Vid lunchen använde en pojke min tröja att torka händerna på, senare försökte han dra min stora polokrage över huvudet på mig. Han drog mig även i håret ett antal gånger... Tur för honom att han är så söt... ;)

Lååång dag imorrn. Ska jobba efter förskolan, mellan 15-19, usch usch, känner att jag inte riktigt har ork.

På söndag ska iaf Sara och jag på konsert på Debaser, det ska bli roligt! Kul att det finns lite att se fram emot de närmaste veckorna iaf.

Kommentarer
Postat av: tinis

hur känns det nu då? E du kär? känns det bättre än sist? detaljer vill ja ju ha oxå!

2006-12-01 @ 18:14:20
Postat av: Anonym

Saknar dig massor gumman..men snart kommer jag!=)PUSS!!!

2006-12-01 @ 20:27:36
Postat av: Linda

Det känns jättebra! ;)

2006-12-01 @ 22:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback