Not me

Tror det är något allvarligt fel på mig... sitter och pluggar(!)... på en lördag(!!!)... sooo not me...

Och igår var jag duktig och pallrade mig iväg till skolan en timma tidigare än nödvändigt för att kunna sitta i bibblan och plugga ett tag. Weird...

Hade dock huvudvärk större delen av dagen, inte särskilt skönt... Var värst under föreläsningen på eftermiddagen. Tänkte att jag skulle sova när jag kom hem. Behövdes dock inte för jag har så underbara människor i mitt liv så huvudvärken försvann rätt så snart efter att jag kommit hem. ;) Ringde mamma för att höra om det var något särskilt inplanerat på söndag eftersom det är fars dag (brukar va lite söndagsmys hos mormor och morfar på såna dagar). Hon visste inte men sa att vi skulle kolla upp det. Sen frågade hon om vi inte kunde gå till restaurangen här bredvid och äta tillsammans, så det gjorde vi. Jättegott! ;) Efter det drack vi lite vin hemma hos mig innan mamma blev hämtad av sin karl. När hon skulle gå pratade hon i telefon med morfar så hon slängde över luren till mig, jag tror att morfar och jag bestämde att vi skulle komma dit imorrn...

Trist väder idag. Annars hade det varit skönt med en promenad eller något. Får väl se till att städa här hemma istället, behövs kan jag ju säga.

Ja just det, igår fick vi tillbaka förra examinationen. Jag var jättenervös, men jag var godkänd! Känns jätteskönt, att man kan koncentrera sig på det vi ska göra nu. Men vår lärare e skum, som fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback