Min söndag

Vaknade 20 minuter över 5 imorse av att någon klev på mig... tur att det bara var en katt... ;)

Jag lyckades dock somna om en stund och drömma underliga men trevliga drömmar.

Mamma hjälpte mig att köra kläderna som jag rensat bort ur garderoberna till soprummet. Nu har jag bara lite till kvar som ska ner i källaren, ska försöka fixa det imorrn. Just nu har jag iaf väldigt strukturerat i mina garderober, får se hur länge det varar.

Sen åkte vi hem till mormor och morfar. Alla andra i släkten var upptagna så det var bara mamma och jag som åkte dit, men det var trevligt ändå. Vi fikade och tittade på bilder på morfars gamla hus där han växte upp. De som köpte huset när hans mamma dog har fixat till gården och har massor av hästar där, värsta mysigt.

På vägen hem stannade vi vid mitt gamla jobb och handlade. Bertil blev glad att se mig. ;) "Yo, kärring!", sa han. Haha! Olga ropade på mig. "Vad har du gjort!" Hon tyckte jag var så fin. Hon sa att hon minsann hade sett en tjej gå förbi och tänkt att hon såg bra ut och sen hade hon sett att det var jag. Hon är så gullig. ;)

Tvättstuga imorrn, klockan 7, trevligt värre... Men... det behövs... Får väl ta och plugga lite oxå, kanske gå till biblioteket. Skönt att varken ha skola eller jobb iaf.

Kommentarer
Postat av: Annika

Dax för en nyttig fika snart? Jag är ledig på tisdag em om du kan? Kram

2006-11-12 @ 21:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback