Läggdags

Jaha... Då var det väl dags att gå och lägga sig då...

Har nu bestämt mig för att åka till skolan imorrn, tidigt... Sen får jag stanna där till iaf klockan tre, minst... Härligt... Ska ju på personalmöte klockan fem och jag kan ju inte sitta och åka hem emellan, då försvinner en massa dyrbar pluggtid... Går ju inte...

Har iaf ätit god middag med Annika nu på kvällen. ;) Men guuud vilket jobb att hitta en öppen Taco Bar med lediga sittplatser... Efter jobbigt letande över halva stan hamnade vi i Kungshallen. Gott var det iaf. Å så himla kul att Annika ska bli hudterapeut, jag har redan beställt gratisprover och behandlingar... ;)

Puckad tjej på bussen idag, satt och målade naglarna... Hur dum får man bli? Mådde redan lite illa lixom...

Nä, hopp i säng!

Kommentarer
Postat av: Daniel

hej sötis..nu sitter jag å målar om rummet..shit..alltså..de kommer verkligen bli superfräscht här inne...dock fick de ju mig å tänka på mig själv..jag kommer säkert se helt sliten å vissen ut nu...babe..tar du me foundation upp? /puss!

2006-11-20 @ 00:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback