Inhumant

Börjar 8.30 idag... Inhuman tid för oss anser jag. Vanligtvis är vår tidigaste tid att börja 9.00.

Jag har kommit på mig själv med att jag varje kväll när jag ska sova ligger på rygg med händerna på bröstet en stund innan jag vänder mig för att sova. Antar att det är för att kontrollera att plåstrena kring hjärtat sitter kvar och att det fortfarande är någorlunda helt...

Hörde grannarna ha sex igår kväll. Typ första gången jag hörde dem göra något annat än bråka... Antar att sex är bättre än bråk...

Så jag låg där i sängen igår kväll och höll i mitt hjärta, medan jag lyssnade på grannarna...

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du sötis..har du tänkt på en sak? om en vecka har du mina händer hållandes om dig när du somnar!=) Å vet du en sak till?Din röst ger mig ett fånigt leende...=)Puss å kram på re sötis!

2006-11-18 @ 02:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback