Ingen visning

Igår var jag och fikade med Ida efter skolan. Innan dess hade jag, Linda och Cissi varit "duktiga" och suttit i bibblan och gjort en läslogg.

Idag hade vi föreläsning på förmiddagen. Efter lunchen hade vi en rolig eftermiddag med Rutger. Sen åkte jag till Farsta och mötte upp Sara. Tog bussen till Skarpnäck. När vi klivit av försökte vi lokalisera oss. Sen gick vi, lååångt. Till slut hamnade vi vid något slags hem för typ narkomaner eller något liknande. Hittade aldrig huset där lägenhetsvisningen skulle vara. Fast det var nog nånstans där i närheten... När vi försökte gå en annan väg mötte vi en människa som vinglade fram och tillbaka över parkvägen och sluddrade. "Nä, här får du INTE bo!" sa Sara till mig. Vi gick bort till centrum och käkade middag istället.

Imorrn är det kort dag, 09.00-11.00, väldigt skönt. Fast det är ju nästan så att det känns onödigt att åka... Men jag tror det blir kul, var ju det häromdan iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback