Effektiv? Njaaee...

Har iaf gjort ett par bra saker idag... Jag har tvättat, fast det var inte särskilt kul... Jag har fixat en tid på mottagningen. Mailat Emelie, var alldeles för länge sen sist... Bestämt tid för fika/middag med Annika på söndag. Och! Jag har bokat en bussbiljett! Jag, "Babe, den modiga lilla(?!) grisen" (internskämt (; ), ska nämligen bege mig ända upp till Umeå och hälsa på Daniel som pluggar där. Tror faktiskt det var lite Teresas förtjänst att vi började prata igen. ;) Roligt tycker jag!

Dock har jag inte pluggat... Dåligt. Måste skriva föreläsningsloggar... är dock väldigt svårt då det inte sagts så mycket meningsfullt på någon av föreläsningarna vi haft. Får väl stanna i skolan på onsdag och skriva lite oxå, kul... eller inte...

Imorrn är det basgruppsdag, och det är sååå himla tråkigt. What's the point? Usch usch usch...

Kommentarer
Postat av: Tinis

va?!! nu blir jag impad! Det händergrejer tjejen!!!;)

2006-11-15 @ 19:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback