Blod...

Ojoj, stressig dag på jobbet idag. Och jag var förvirrad, som vanligt... Blir ju lite knasigt när man jobbar så sällan... Men kunderna brukar vara rätt bra på att säga till, iaf om man tagit för mycket betalt...

När jag åkte hem och gick längs perrongen i Slussen såg jag att det var ett spår av blod (om det nu verkligen var blod, men det såg iaf ut som det) längs hela perrongen. Creepy... Såg dock inget lik och ingen som såg fysiskt skadad ut...

Usch vad trött jag är, som alltid... Skönt med sovmorgon imorrn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojojoj stress är det vääärsta jag vet

Postat av: Annika

Hej! Tack för senast! :) Det var verkligen kul att ses. Synd att vi båda var sega.. Men vi fick vår tacobar till slut! Kram

2006-11-19 @ 20:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback