Ångest

Jag har kommit fram till att jag suger åt mig allt som folk säger till mig som en svamp, både det bra och det dåliga... Jag reflekterar inte ens över om det överhuvudtaget finns någon sanning i det som sägs...

Idag visste jag knappt vad det var för dag. Mycket förvirrande... Tror jag håller på att gå in i väggen. JAAA, jag vet att ALLA andra klarar allt och e så himla hurtiga och pigga! Men JAG klarar INTE allt! E ruskigt trött på att bara existera i något slags ekorrhjul utan något konkret mål... Är glad att jag har vänner och familj som håller mig flytande.

Längtar till julen, glögg, mys och lussebullar... och tomten! ;) Love christmas! Hehe, lär väl hata julen efter att ha stressat på jobbet veckan innan... folk lär ju va helt galna och griniga... Men jag hoppas att jag inte låter det påverka mig...

Lägenhetsvisning på onsdag, ska bli kul. Vore skönt att flytta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback