........

Gaaah! Har inte använt min dator här hemma på ett par dagar, så nu är den sur på mig... Först gick det inte ens att komma in på nätet. Och nu vill inte msn fungera. Mycket dåligt... Det var tur att jag lyckades få igång internet iaf för annars hade jag varit tvungen att åka till skolan idag med.

Skällde på en kvinna i tvättstugan igår... Hon tvättade på min tvättid, vilket var helt ok för jag hade bara två maskiner sen skulle jag inte använda dem mer. Men när jag kom ner för att hämta min torra tvätt hade hon plockat ut min tvätt ur torktumlaren för att hon skulle kunna torka sin tvätt. Det tycker inte jag var lika ok. Är jag knäpp som inte gärna vill att helt okända människor ska ta i mina rena kläder och sängkläder? Jag blev sur iaf. Hon sa att hon inte hade haft något emot om jag gjorde så med hennes tvätt. Jag hade lust att säga att jag till skillnad från vissa andra inte tvättar på andras tvättider... men jag orkade inte...

Nä, nu får jag nog se till att ta itu med skolarbetet... Kul...

Kommentarer
Postat av: ida

Det är bra, stå på dig!Grannar som snor ens tvättid och håller på med ens tvätt är inte ok! I min tvättstuga har ens grannar tagit ur min blöta tvätt o lagt åt sidan för att få tillgång till torktumlaren! Hallå? Om en halvtimme ska jag ha lektion...nervöst!Och ikväll ska jag jobba, lär väl sitta där som ett kolli. Är helt slut! Och klockan är bara halv tolv!Underbart. Vi hörs!

2006-11-22 @ 11:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback