vfu

Vfu igen... Hoppas man får va frisk den här gången. Ska vara där i tre veckor. Är rätt dum period att ha vfu på, är massor med dagar då man inte kan arbeta med projektet man ska genomföra... Idiotiskt...

Det var tydligen rån på jobbet i lördags. Läskigt, tur att man inte jobbade. Fast alla kassörskor verkade ha hunnit gå innan rånarna kom. De slog sönder rutan in till kassalinjen när den som stängde tömde kassorna. Stackars henne. Lär ju bli lite nya rutiner nu, får väl se när man kommer dit på onsdag.

Ledig på fredag, skönt. Personalen på förskolan ska ha planeringsdag och åka bort över helgen så förskolan är stängd. Bara bra tycker jag. Då får jag en ledig dag innan den dumma jobb-lördagen!

Upptäckte idag att det går alldeles utmärkt att gå till förskolan, tar bara ca 45 minuter. När jag skulle hem idag var det 25 minuter till bussen skulle gå så jag bestämde mig för att försöka promenera hem. Var inte riktigt säker på hur man skulle gå men det visade sig vara riktigt enkelt, bussen åker ju värsta omvägen. Så jag ska försöka gå till och från förskolan varje dag. Nu lär det väl bli regn imorrn bara för att jag har bestämt det... Skulle inte förvåna mig... Skyll på mig om det regnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback