Trött

Usch vad jag är trött. Sov en stund på eftermiddagen efter att jag hade kommit hem från förskolan. Tyvärr så blir jag bara tröttare när jag gör så. Men men...

Idag har vi solat. Värsta bra ju att kunna få lite färg medan man har koll på barnen på gården. :) Idag har jag funderat väldigt mycket på det här med genus. Tjejerna tog fram badlakan och kuddar så att de kunde ligga och sola... Hallå, vi pratar 5-åringar! Jag hatade att sola när jag var liten, va ju urjobbigt att ligga stilla... Killarna grävde i sandlådan och hämtade vatten och hällde på sanden. Vi hoppade lite långrep oxå, men det gick väl inte så jättebra.

Efter lunchen startade jag lite smått med mitt projekt. Vet inte riktigt hur det här ska gå, men Elisabeth sa ju att det inte gör något om vi misslyckas så det får väl gå som det går.

Lång dag imorrn... Orka... Längtar till fredag, min lediga dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback