Tisdag

Stressig dag idag...

Efter sångsamlingen på förskolan var jag tvungen att åka hem och hämta papprena som jag hade glömt hemma.

När jag kom tillbaka var det lunch. Kerstin var på skolan med några barn så en annan pedagog satt i verkstan med mig... Herregud... Jag var väldigt glad över att vissa barn inte var där för hon hade inte klarat av dem kan jag ju säga... Väldig skillnad på henne och Kerstin...

Efter lunchen gick vi hem till Kerstin och hade lite kalas. Det regnade ute så jag var alldeles blöt om fötterna för jag hade ju tagit stövletterna eftersom jag skulle på intervjun på eftermiddan. Vi var tillbaka på förskolan nästan prick klockan tre. Mamma hämtade mig och skjutsade först hem mig så att jag kunde byta skor och sen körde hon mig till tåget.

Gick rätt smidigt att ta sig till Nacka. Sandra var jättetrevlig. Jag måste prata med Jocke imorrn så att hon kan ringa honom. Vill så gärna ha jobbet, även om Ica är en stor trygghet.

När jag kom hem låg ett nytt nr av Plaza Interiör i brevlådan, perfa!

Stackars Kerstin ringde nyss. Hon satt och kämpade med mina vfu-papper. Väldigt konstigt formulerade frågor och sånt. Hoppas hon bara skriver snälla saker, annars blir man kanske inte godkänd.

Mamma sa att Jorge hade pratat med den där killen på verkstaden om mig... Jag sa att han kan väl bli ihop med honom själv om han nu tycker om honom så mycket...

Sista dan på vfu:n imorrn! Underbart! Sen jobba torsdag, inte kul men bra, och lördag.

Ska nog försöka hinna med Ikea nån dag oxå, och shoppa glasen jag spanat in trots att jag inte har råd...

Kommentarer
Postat av: Ida

Lycka till med jobbet!Hoppas du får det, jag håller tummarna!!Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback