Nytt jobb?

Jag fick jobbet. Sandra ringde för en stund sen. Men så va jag ju tvungen att fråga om det där med lönen... Så hon skulle ringa till personalavdelningen och kolla upp det. Å nu sitter jag här och väntar på att hon ska ringa...

Vill ju ha det! Även fast jag e en fegis och känner en stor trygghet på Ica eftersom jag vet exakt vad och hur jag ska göra där. Nu finns ju en chans att få jobba med något jag tycker om.

Sandra sa att Jocke lät jättesur i telefon. Jag sa att han brukar låta så. Sen sa hon att hon inte riktigt visste vad hon skulle tro om referenserna han gav henne så man börjar ju undra vad han sa... Finns ingen anledning för honom att säga dåliga saker om mig, jag har aldrig misskött mig på något sätt.

Mamma och jag var på Ikea förut. Så nu har jag lots and lots of nya glas! Yey! ;) Har snart diskat alla. Sen blir det väl ett jäkla pusslande för att alla ska få plats i skåpet, får nog möblera om ordentligt där.

Usch... Kan hon inte ringa snart...? Får ju ont i magen... Nervös...

Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis till jobbet!! Hoppas oxå att lönen inte blir sämre för då är det ju skit.. Men de borde väl oxå ha kollektivavtal får man hoppas? Lycka till! Kram

2006-05-29 @ 16:11:04
Postat av: Cissi

ahhh, grattis vännen! Då kan man komma till dig & få lite rabbat *blink*

2006-05-29 @ 16:58:12
Postat av: Cissi

eller kanske rabatt, hmm.. svårt ord dedär, lol

2006-05-29 @ 17:01:20
Postat av: Ida

Har dom ringt tillbaka?Jag väntar spänt på fortsättningen. Tyvärr brukar det vara sämre timlön i detaljhandeln än i matbutiker.Hoppas hoppas!Skriv snart igen!Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback