Nytt jobb! Yey!

Nämen va roligt med en massa kommentarer från mina underbara vänner! Ni e så gulliga!

Jobbet är mitt! Med samma lön! Yey! Glad jag är! Å nervös som fan... Men men... Det här ska gå bra! Ska dit om några veckor och börja lära mig lite. När ska man säga upp sig på Ica? På en gång eller ska jag vänta tills jag skrivit på papper på Duka? Så dålig på sånt där...

Blir väl rätt så tufft jobbschema nu i början när jag måste jobba på båda jobben, men det blir ju pengar iaf. Sova får man göra i himlen, eller helvetet... Beror ju på vart man hamnar lixom...

Man borde ju gå ut och fira... men hur då? Får ta det nån annan dag/kväll tror jag.

Fan va skönt att säga upp sig från Ica... Det har man ju drömt om ett bra tag, även om de flesta där är väldigt schyssta och roliga...

Får väl festa till det framför teven nu med lite cola och chips! ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad roligt!!Grattis!! Då ska jag komma o hälsa på dig,ofta!Kanske kan ses o käka lunch när du jobbar. Jag skulle säga upp mig på en gång så har du det ur världen. Skriva på papper gör man väl inte förrän första arbetsdagen på Duka,eller? Ses i alla fall på lördag!Om du vill komma tidigare på dan får du gärna göra det. Jag är ensam hela dan. Niklas ska på utbildningsdag på jobbet, på Pingstafton lixom.Väl planerat. Han är så glad över det.Kram kram!

Postat av: Daniel

Grattis Linda till jobbet!Själv står man i valet och kvalet om man ska flytta till Växjö eller Umeå å plugga..hjälp!Hoppas allt är bra me dig!Tänkte slå en pling i morrn!Kram på dig!

2006-05-30 @ 00:07:26
Postat av: Annika

Hallå! Man ska inte säga upp sig förrän man skrivit papper.. Man vet aldrig vad som händer och du vill ju inte stå där utan jobb. Men se till att få göra det så fort som möjligt! Kram

2006-05-30 @ 08:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback