Måndag

Har gjort mycket idag.

Imorse gick Lena och jag med barngruppen till "grodparken". Vi stod och pratade en hel del medan barnen lekte i klätterställningen.

Efter lunchen samlade jag min lilla grupp och lät dem måla bilder av sina katter. Lät dem gå så fort de var klara. Så det var jag som fick städa upp efteråt, lika bra det tänkte jag. Och medan jag stod och tvättade penslar kom Linda, Cissi och Aiga och kikade in i verkstan!

Efter en stund kom Elisabeth oxå. Vi satte oss i personalrummet och gick igenom våra projekt. Jag var jätteorolig för att Elisabeth skulle dissa mitt arbete totalt men hon pratade på om hur det kunde utvecklas och så... Bla bla bla... Så det känns rätt bra.

Slutade lite tidigare än planerat eftersom två tjejer inte kom på mötet, bara skönt. Jag, Cissi, och Aiga åkte med Linda i hennes bil till Jakan. Aiga gick till tåget och vi andra gick och fikade. Sen åkte Cissi oxå hem. Linda och jag gick till lampaffären och sen till Francs present. Efter det åkte vi till Ikea där vi hittade massor med fint! Efter det bar det iväg till Jysk där Linda köpte ett likadant duschdraperi som mitt, superfint! ;) Sen in på Rusta där jag spenderade mina just då sista kronor på duschcreme. (Jag skriver just då sista kronor för att jag lite senare fick min försenade födelsedagspresent från min morbror.) Efter det åkte vi till Duka Home, där vill man ha ALLT! Dreglar ju nästan när man går in där. Hittade en underbar soffa! Men dyr...

Är väldigt trött nu. Får väl ta och sova snart. Imorrn blir det ännu en lång dag, ska ju jobba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback