Helvete

Bläää! Har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv... Eller jo, det har jag säkert, men ändå... Känns förjävligt...

Å min lediga dag imorrn som jag längtat efter har gått upp i rök. Saknas folk på jobbet så jag måste hoppa in. Hade ju bokat tvättstugan till klockan fyra så jag ska få gå vid tre så jag hinner. Tur det iaf... Men det blir ju ändå fullt ös medvetslös imorrn med, suck...

Idag kom vi inte ut förän efter halv nio. Labbe skulle lära sig stänga.

På förskolan har vi haft springlopp! Oj, vad vi sprang... :) Ungarna fuskade som fan...

Mamma kom och skjutsade mig till jobbet sen, väldigt snällt. Jag har världens snällaste mamma, så det så! Och på lördag fyller hon år, men jag måste jobba sent... ;( Helvete...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback