Clueless

Shit vad karlar e underliga... And I'm totally clueless as usuall... My God...

Idag var vi hos mormor och morfar och åt middag och tårta eftersom det är mors dag. Det var trevligt och roligt.

Och imorrn ska jag köpa glas! Yey! Skulle inte förvåna mig om de är slut imorrn när jag kommer dit... Min vanliga tur... Håller tummarna...

Får väl se om Sandra hör av sig i veckan om jobbet. Pratade med Ellen igår om det där och hon har ju oxå fått jobb på Duka tidigare men då ville de sänka hennes lön med typ 15 kr i timmen... Det har jag absolut inte råd med så om det skulle va så så måste jag ju tacka nej till jobbet, om jag nu får det.

Basgruppsdag på tisdag, brukar ju va trevligt. Hoppas den ska handla om något skoj.


Måste leta reda på pappret där det står vilka sidor i kurslitteraturen man ska läsa... Bör ju komma igång med det där nu... Ska va klart den åttonde så än  så länge är det ju lugnt men det är ju dumt att ha massor att göra sista dan... Som jag alltid brukar ha, typiskt mig.

Sova kanske? Låter som en bra idé tycker jag. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback