Cab

Tjohoo!

Har tillbringat större delen av eftermiddagen i tillsammans med mamma i Jorges cabriolet, värsta schysst! Många blickar drogs till oss, även om det nu inte va världens snyggaste bil...

När vi körde genom Hässelby Strand såg vi farmor med två tunga kassar, så vi frågade om hon ville ha skjuts. Farmor tvekade inte en sekund. Jag satte mig i baksätet så hon skulle slippa den värsta vinden. Körde hem henne sen åkte vi och hälsade på mormor en stund. Efter det åkte vi och hämtade Jimmy. Vi körde runt lite här och var. Tror nog vi körde genom Hässelby Strand minst fem ggr... De sista gångerna började det kännas lite pinsamt...

När vi hade lämnat Jimmy åkte vi hem till Jakan igen, mamma köpte souvlaki till mig. Sååå gott! :)

Blev inga skor idag dock... Fanns inte i Barkarby, får nog ta mig in till stan imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback